جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شبکه موج تا ماده

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
فرکانس درمانی

فرکانس درمانی

درمان یائسگی با PEMF

فرکانس درمانی

درمان یائسگی با PEMF

فرکانس مخصوص ریز جریان درمانی (FSM)

کارولین مک مکین در سال 1996 استفاده از فرکانس‌ها برای نقاط تحریکی میوفاسیال و درد میوفاسیال را آغاز کرد. در نهایت فرکانس‌های دیگری که از نوشته‌های دکتر آلبرت آبرامز و فهرست دکتر مک ویلیامز به دست آمده بود به لیست اضافه شد. بنابراین، درمان “فرکانس مخصوص ریز جریان ” (FSM) متولد شد.

پس از درمان چندین بیمار و مشاهده اثرات بالینی به مدت بیش از یک سال، مک مکین برای اولین بار این روش را در 1997 آموزش داد. او این کار را با هدف تعیین اینکه آیا نتایج قابل تکرار هستند یا خیر انجام داد. سؤال این بود که آیا این تکنیک واقعا تأثیر گذار بود و یا نتایج به دلیل تأثیر آن بر ذهن یا واکنش بیمار و یا به دلیل مورد دیگری در محیط بالینی کسب شده بود.

چند ماه بعد مشخص شد که دانش‌آموختگان وی نتایج مشابه مک مکین کسب کرده بودند، به ویژه در درمان درد میوفاسیال نقاط تحریکی. در سال 1998، از ترکیبات فرکانس‌ها برای درمان موفقیت آمیز دردهای عصبی، مانند سیاتیک ناشی از آسیب دیسک استفاده شد. تنها یک ترکیب فرکانس در کاهش درد عصبی موثر بود. در سال 1999، ترکیب فرکانسی برای از بین بردن درد فیزیکی مرتبط با فیبرومیالژیا ناشی از آسیب نخاعی توسط مک مکین کشف شد.

فرکانس های مورد استفاده در FSM پالس‌های الکترومغناطیسی هستند که توسط یک دستگاه در دو کانال جداگانه به طور همزمان منتقل می‌شوند.

فرکانس‌ها با استفاده از یک موج مربعی تقویت شده که شامل هارمونیک‌های فرکانس بالا هستند، توزیع می‌شود. این فرایند باعث می‌شود فرکانس‌ها از فرکانس‌های خالصی که از یک مولد موج سینوسی تولید می‌شود، دقیق‌تر باشند. اکثر دستگاه‌های میکروجریان از پالس‌های موج مربعی استفاده می‌کنند زیرا مشاهده شده است که از نظر بالینی مؤثرتر هستند. اساس درمان افزایش تولید ATP، انتقال اسید آمینه و سنتز پروتئین است.

پروتکل‌های فرکانسی مورد استفاده، توالی فرکانسی هستند که مشاهده شده در شرایط مختلف پاتولوژیکی اثر بالینی خاصی دارند. این پروتکل‌ها ممکن است یک بار در یک جلسه درمانی انجام شوند یا ممکن است به طور مکرر تا بهبودی بیمار انجام شوند.

در درمان FSM از دو فرکانس مختلف به طور همزمان استفاده می‌شود. فرکانسی که اعتقاد بر این است که وضعیت پاتولوژیک را درمان یا خنثی می‌کند در یک کانال دستگاه قرار می‌گیرد و فرکانس مورد نظر برای هدف قرار دادن شبکه روی کانال B تنظیم شده است. فرکانس‌های مورد استفاده در FSM همگی کمتر از 1000 هرتز هستند. در این فهرست فرکانس‌هایی وجود دارد که گفته می‌شود بیش از 200 بیماری پاتولوژیک را از شرایط بسیار شایع مانند التهاب، بافت اسکار، تجمع رسوبات معدنی و سمیت تا شرایط بسیار غیرعادی و دشوار مانند ویروس فلج اطفال، تروما و احتقان درمان می‌کنند.

به نظر می رسد فرکانس‌ها نتایج بسیار رضایت بخشی در بهبود درد و عملکرد شرایط بالینی زیادی داشته باشند. FSM به ویژه در درمان درد عصبی و عضلانی، التهاب و جای زخم موثر است. نوعی فیبرومیالژیا مرتبط با آسیب نخاعی وجود دارد که بسیار دردناک بوده و حتی با دارو درمان آن نیز دشوار است. تنها یک ترکیب فرکانسی وجود دارد که برای از بین بردن درد در بیماران مبتلا به این بیماری استفاده می‌شود.

زونا به ترکیبی از فرکانس‌ها بسیار خوب پاسخ می‌دهد که درد را در 20 دقیقه از بین برده و باعث می‌شود تظاهرات پوستی در حدود دو تا سه روز از بین بروند. ترکیبی از فرکانس‌ها وجود دارد که 100% در از بین بردن کولیک کلیوی موثر است. این ترکیب فرکانسی برای حذف سنگ کلیه موثر نیست و فقط درد را از بین می‌برد. فرکانس‌های دیگر اثرات مفیدی بر آسم، اختلال عملکرد کبد (کاهش آنزیم‌های کبدی که مقدارشان افزایش یافته است)، سندرم روده تحریک پذیر و بسیاری از شرایط دیگر دارند.

مشاهده شده است که در بیمارانی که تا چهار ساعت پس از آسیب تحت درمان قرار گرفتند، مانند بیمارانی که تصادفات رانندگی و جراحی داشتند، فرکانس‌ها درد را تا حد زیادی کاهش داده و این بیماران روند بهبودی را سریع طی کرده‌اند. هیچ تضمینی وجود ندارد که پروتکلی بر روی هر بیمار معین در هر شرایطی مؤثر باشد. به طور کلی فرکانس‌ها یا کار می کنند یا کار نمی‌کنند و اگر کار نکنند هیچ تاثیری نخواهند داشت.

تفاوت های FSM و رایف درمانی

تفاوت اصلی رایف درمانی و FSM در سطح فرکانس‌های مورد استفاده است. تمام فرکانس‌های FSM زیر 1000 هرتز هستند. فرکانس‌های رایف به وضوح بالاتر هستند. تفاوت دوم این است که در FSM از دو کانال فرکانسی به طور همزمان استفاده می‌شود که دو فرکانس مختلف را منتشر می‌کنند.

همچنین، FSM هرگز از فرکانس‌ها برای درمان سرطان استفاده نمی‌کند. فرکانس‌هایی وجود دارند که حالت تهوع ناشی از شیمی‌درمانی را تسکین می‌دهند، فرکانس‌هایی که اثرات تشعشعات را در بیمارانی که پرتودرمانی دریافت می‌کنند، از بین می‌برند و فرکانس‌هایی وجود دارند که بافت اسکار ناشی از از پرتودرمانی را به‌طور موثری درمان می‌کنند. اما مک مکین هرگز درگیر درمان سرطان نبوده است. او برای استفاده نکردن از این روش برای درمان سرطان دلایلی دارد: “شماره یک این است که نمی‌خواهم اتفاقی که برای رایف افتاد برای من نیز تکرار شود.

این اولین مورد است. اما نکته دوم این است که سرطان بیماری جدی است. اگر استفاده از یک فرکانسی که به طور صحیح انتخاب شده است، درد را بدتر کن، مشکل جدی نیست و تنها درد به بیمار تحمیل می‌شود. اما اگر ناخواسته از طریق ناآگاهی کاری انجام دهیم که به طور تصادفی اوضاع سرطان را بدن بیمار بدتر کند، راهی برای کمک به فرد و بهبود شرایط او وجود ندارد. بنابراین، ما سرطان را درمان نمی‌کنیم.”

عنوان کتاب: حقیقت بیورزونانس Bioresonance the Truth
نویسنده: وانیس آناگنوستوپولوس loannis Anagnostopoulos
مترجم: دکتر مهتاب جهان شاه طلب

McMakin, C. (1998). Microcurrent treatment of myofascial pain in the head, neck and face. Topics in Clinical Chiropractic.

McMakin, C. (2004). Microcurrent therapy: a novel treatment method for chronic low back myofascial pain. Journal of Bodywork and Movement Therapies 8.

McMakin, C. (2017). The Resonance Effect: How Frequency Specific Microcurrent Is Changing Medicine. North Atlantic Books.

McMakin, C., Gregory, W., Philips, T. (2005). Cytokine changes with microcurrent treatment of fibromyalgia associated with cervical spine trauma. Journal of Bodywork and Movement Therapies 9.

Oschman, J. (2000). Energy Medicine, The Scientific Basis. Churchill Livingston, Edinburgh.
Waygood, C. (2018). How Do Microcurrents Work to Help in the Healing Process?

Curtis, D., Fallows, S., Morris, M., Mcmakin, C. (2011). The efficacy of frequency specific microcurrent therapy on delayed onset hamstring muscle soreness. British Journal of Sports Medicine – BRIT J SPORT MED. 45. 10.1136/bjsm.2010.081570.31.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست

دستگاه بیوفیلیا لوتوس که از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های بیورزونانسی هستند، قادر به اسکن ارگان های مختلف بدن، تشخیص و درمان بیماری ها می باشند.

دستگاه پیشرفته لوتوس NLS به عنوان جدیدترین دستگاه بیورزونانسی قادر به آنالیز فرکانس و ارتعاشات اندام های مختلف در حد سلول و حتی کروموزوم ها می باشد .

درخواست مشاوره آنی

فرم مشاوره هوشمند ما با قابلیت تعیین زمان و نوع تماس میتواند برای رسیدن به نتیجه مطلوب به شما کمک کند، پس از تکمیل فرم توسط شما ، کارشناس مربوطه ، در زمان تعیین شده و از راه ارتباطی انتخاب شده با شما تماس خواهد گرفت.

مشاوره هوشمند

نام و نام خانوادگی(ضروری)
نام و نام خانوادگی
روش ارتباطی
شماره تماس
تاریخ تماس
YYYY slash MM slash DD
ساعت تماس(ضروری)
ساعت تماس
:
موضوع درخواست مشاوره

× سوالی دارید؟