جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شبکه موج تا ماده

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
رویال رایف که بود و چه کرد؟

رویال رایف که بود و چه کرد؟

درمان یائسگی با PEMF

رویال رایف که بود و چه کرد؟

رویال رایف یکی از باهوش­ترین و خلاق­ترین دانشمندانی است که احتمالاً نام او را نشنیده­اید. او در سال 1888 متولد شد و در سال 1971 درگذشت.  رایف پس از تحصیل در جان­هاپکینز، فناوری‌هایی را توسعه داد که امروزه معمولاً در زمینه‌های اپتیک، الکترونیک، رادیوشیمی، بیوشیمی، بالستیک و هوانوردی استفاده می‌شود.

به رایف 14 جایزه و افتخار بزرگ تعلق گرفت و به خاطر کارهایش از دانشگاه هایدلبرگ دکترای افتخاری دریافت کرد. در طول 66 سالی که رایف صرف طراحی و ساخت ابزار پزشکی کرد، برای شرکت Zeiss Optics، دولت ایالات متحده و چندین شرکت خصوصی کار کرد. اختراعات رایف شامل یک میکروسکوپ فرابنفش هتروداینگ[1]، یک میکرودیسکتور[2] و یک میکرومانیپلاتور[3] است.

وقتی با دستاوردهای رایف به طور کامل آشنا شوید، متوجه می­شوید که او یکی از با استعدادترین، و خلاق­ترین افراد در تاریخ بشریت است. در سال 1920، رایف ساخت اولین میکروسکوپ ویروسی جهان را به پایان رساند. تا سال 1933، او این فناوری را به اوج رساند و میکروسکوپ فوق‌العاده پیچیده جهانی را ساخت که تقریباً 6000 بخش مختلف داشت و قادر به  بزرگ‌نمایی اجسام تا 60000 برابر اندازه معمولی بود.

با این میکروسکوپ باورنکردنی، رایف اولین انسانی بود که واقعاً یک ویروس زنده را دید و تا همین اواخر، میکروسکوپ جهانی او تنها میکروسکوپی بود که امکان مشاهده ویروس‌های زنده را می­داد. میکروسکوپ رایف می‌تواند فعالیت ویروس‌های زنده را هنگام تغییر شکل برای سازگاری با تغییرات محیطی، تکثیر سریع در پاسخ به مواد سرطان‌زا و تبدیل سلول‌های طبیعی به سلول‌های تومور مشاهده کند.

اما در دورانی که الکترونیک و پزشکی هنوز در حال تکامل بودند چگونه رایف توانست این کار را انجام دهد ؟ در اینجا تعدادی از جزئیات فنی برای جواب به شکاکان آورده شده است. رایف با زحمت بسیار، امضای طیف‌سنجی[4] مخصوص هر میکروب را با استفاده از یک اسپکتروسکوپ (طیف سنج ) شناسایی کرد. سپس، به آرامی منشورهای کوارتز بلوکی را چرخاند تا نور با طول موج خاص را روی میکروارگانیسمی که در حال بررسیشان بود، متمرکز کند.

این طول موج به این دلیل انتخاب شد که با فرکانس امضای طیف‌سنجی میکروب، رزونانس پیدا کرده بود، براساس این واقعیتِ علمیِ ثابت شده، یعنی این­که هر مولکول در فرکانس مشخص خود نوسان می‌کند. رایف سال‌ها طول کشید و هر بار 48 ساعت کار کرد تا اینکه فرکانس‌هایی را کشف کرد که به طور خاص تبخال، فلج اطفال، مننژیت نخاعی، کزاز، آنفولانزا و تعداد زیادی از ارگانیسم‌های بیماری خطرناک دیگر را از بین می‌بردند.

رویال رایف کشف کرد که هر ویروس، باکتری، انگل یا هر پاتوژن دیگری، به فرکانس خاصی حساس است و می­تواند با تشدید آن فرکانس به معنای واقعی کلمه منفجر شود و از بین برود، دقیقاً مانند یک نت موسیقی شدید که می­تواند یک لیوان را بشکند.

انرژی کووالانسی که اتم­های سازنده یک مولکول را کنارهم نگه می­دارد، فرکانس الکترومغناطیسی خاص خود را منتشر و یا جذب می­کند. هیچ دو گونه مولکولی دارای نوسانات الکترومغناطیسی یا امضای انرژی یکسان نیست. رزونانس، نور را به همان­روشی تشدید می­کند که دو موج اقیانوس اگر به هم بپیوندند، تقویت می­شوند.

نتیجه استفاده از طول موج رزونانسی  این است که میکروارگانیسم‌هایی که در نور سفید نامرئی هستند، هنگامی که در معرض فرکانس نوری خاصی  قرار بگیرند‌ که با امضای طیف‌سنجی آن­ها تشدید (رزونانس) شود، ناگهان در یک فلش نور درخشان قابل مشاهده می‌شوند. بنابراین، رایف توانست این موجودات غیرقابل مشاهده را ببیند و آنها را به طور فعال درمحیط­های کشت بافت تماشا کند. کشف رایف او را قادر ساخت تا موجوداتی را مشاهده کند که هیچ فرد دیگری نمی­توانست با میکروسکوپ معمولی ببیند.

رویال رایف برای اولین بار ویروس سرطان انسانی را در سال 1920 شناسایی کرد!  رایف بعد از 20000 تلاش ناموفق، با استفاده از این ویروس توانست سلول­های طبیعی را به سلول­های سرطانی تبدیل کند. او برای کشتن ویروس از اصل رزونانس یا تشدید استفاده کرد که در آن با افزایش شدت فرکانسی که به طور طبیعی با ویروس رزونانس می­شود، می­توان آن­ را نابود کرد.

رایف، نوسانات طبیعی را تا متلاشی شدن و از دست دادن یکپارچگی ساختاری ویروس، افزایش داد. رایف این فرکانس را «میزان نوسان مرگبار» یا «MOR[5]» نامید و هیچ آسیبی به بافت‌های اطراف وارد نکرد.

در پاییز 1990، دو محقق شاغل در کالج پزشکی آلبرت انیشتین در شهر نیویورک به نام­های دکتر ویلیام لیمن و استیون کالی،به کشف مهمی دست یافتند. آنها متوجه شدند که می­توانند ویروس ایدز یا HIV را با اِعمال جریان ولتاژ پایین به خون آلوده به HIV در یک لوله آزمایش غیرفعال کنند. آنها با اعمال یک جریان مستقیم به الکترودها، دریافتند که یک جریان در محدوده 50-100 میکرو آمپر (uA) موثرترین نتایج را ایجاد می­کند.

عملاً تمام ذرات ویروسی HIV تحت تأثیر قرار گرفتند، در حالی که سلول‌های خونی طبیعی آسیبی ندیدند. ذرات ویروسی مستقیماً توسط جریان الکتریکی از بین نرفتند، بلکه پوشش پروتئینی خارجی ویروس تحت تأثیر قرار گرفت، در واقع از تولید آنزیم نسخه­برداری معکوس[6]، که آنزیم مورد نیاز ویروس برای حمله به سلول‌های انسانی است، جلوگیری شد.  

اما متأسفانه به نظر می­رسد که یک کمپین هدفمند علیه رایف و کارهایش صورت گرفته­ به گونه‌ای که بسیاری از ابزارها و یادداشت های تحقیقاتی دقیق او گم، سوزانده، دزدیده یا خراب شده­است. ممکن است روزی نام رویال ریموند رایف به عنوان غول علم پزشکی مدرن به جایگاه واقعی خود برسد. تا آن زمان، فناوری شگفت‌انگیز او فقط در دسترس افرادی است که علاقه­مند به جستجوی آن هستند.

دستگاه­ها و وسایل زیادی بر اساس اصل رزونانس ساخته شده که به آن­ ماشین­های رایف می­گویند یکی از این دستگاه­ها اسپوکی 2 است.

[1] Heterodyning: به ترکیب دو فرکانس و ایجاد یک فرکانس جدید گفته می­شود. (ویکی پدیا)

[2] :Microdissection به روش­های مختلفی که در آن از میکروسکوپ برای کمک به تشریح استفاده می­شود. مانند استفاده از یک سوزن ظریف برای برداشتن قسمتی از کروموزوم در زیر میکروسکوپ (ویکی پدیا)

[3] Micromanipulator: وسیله‌ای است که برای تعامل فیزیکی با نمونه در زیر میکروسکوپ استفاده می‌شود، جایی که نیاز به دقت زیادی در حرکت دارد و غیرممکن است با دست انسان بتوان آن را انجام داد . (ویکی پدیا)

[4] spectroscopic

[5] the mortal oscillatory rate

[6] reverse transcriptase

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست

دستگاه بیوفیلیا لوتوس که از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های بیورزونانسی هستند، قادر به اسکن ارگان های مختلف بدن، تشخیص و درمان بیماری ها می باشند.

دستگاه پیشرفته لوتوس NLS به عنوان جدیدترین دستگاه بیورزونانسی قادر به آنالیز فرکانس و ارتعاشات اندام های مختلف در حد سلول و حتی کروموزوم ها می باشد .

درخواست مشاوره آنی

فرم مشاوره هوشمند ما با قابلیت تعیین زمان و نوع تماس میتواند برای رسیدن به نتیجه مطلوب به شما کمک کند، پس از تکمیل فرم توسط شما ، کارشناس مربوطه ، در زمان تعیین شده و از راه ارتباطی انتخاب شده با شما تماس خواهد گرفت.

مشاوره هوشمند

نام و نام خانوادگی(ضروری)
نام و نام خانوادگی
روش ارتباطی
شماره تماس
تاریخ تماس
YYYY slash MM slash DD
ساعت تماس(ضروری)
ساعت تماس
:
موضوع درخواست مشاوره

× سوالی دارید؟